onsdag 7. oktober 2009

I have been a bad, bad blogger!

I have not been feeling well thesa last few days and I just don't feel like sitting by the computer as much, so my little computer time has been spent on scrapping and playing Aion :-P
I have done a couple of LO's since last time. I hope I don't double post now, 'cause I honestly don't remember the last LO's I posted here.

First up is Dani's 9 month layout! I love how this turned out. I bought this kit from K-Studio designs when I felt sorry for myself. Being sick and all, hehehe.

Full credits here

For the next two I used templates and cluster frames from Kate Designs new October grabbag.

Full creds here 





Kate designs- October grab bag
TotallyD :
Soothing alpha (recolored)
No taboo paper pack
All about you
Luke

2 kommentarer:

  1. Your LOs are precious! I love that first one!

    SvarSlett
  2. Den første var superduper!
    Flotte farger, må sjekke ut det kittet tror jeg.

    Jeg er enda mer bad en deg. Lagde meg blogg i vår, men har ikke oppdatert den siden mai!! :(
    Litt usikker om jeg gidder å styre med den, blir oftes til at jeg blogger i familiebloggen, men da der passer det ikke å linke til scrappebutikker osv.. dilemma

    SvarSlett